شرکت پست به صورت پیشتار: در این روش سفارشات انلاین شهرستان تا ساعت۱۵(شنبه تا چهارشنبه) و ساعت ۱۲ (پنجشنبه )پردازش شده و در همان روز جهت ارسال به شرکت پست تحویل داده میشود و بعد از این ساعت در فردای کاری همان روز انجام میگیرد هزینه این نوع سفارش تا وزن ۲ کیلو ۳۰.۰۰۰ تومان می باشد .

کد رهگیری پستی برای شما پیامک شده و همچنین در پنل کاربری شما در بخش سفارشات میتوانید مشاهده کنید.

این سرویس بدلیل شرایط کرونا و مشکلات پستی قطع می باشد

شرکت پست به صورت سفارشی: در این روش سفارشات شهرستان تا ساعت۱۵(شنبه تا چهارشنبه) و ساعت ۱۲ (پنجشنبه )پردازش شده و در همان روز جهت ارسال به شرکت پست تحویل داده می شود و بعد از این ساعات در فردای کاری همان روز انجام میگرد.هزینه این  نوع ارسال تا وزن ۲ کیلو مبلغ ۱۲.۰۰۰ تومان میباشد  

 شرکت پست به صورت پسکرایه: در این روش سفارشات انلاین شهرستان تا ساعت۱۵(شنبه تا چهارشنبه) و ساعت ۱۲ (پنجشنبه )پردازش شده و در همان روز جهت ارسال به شرکت پست تحویل داده میشود و بعد از این ساعت در فردای کاری همان روز انجام میگیرد هزینه این نوع سفارش به صورت پسکرایه  بوده  و بیشتر مناسب سفارشات بالای ۳ کیلو میباشد و یا کالاهایی مانند تلویزیون ، کیس های کامپیوتر ، مانیتور با اینچ بالا ، و خرید های عمده همکاران می باشد.

ارسال رایگان سراسر ایران کمتر از ۳ کیلیوگرم (سفارشات بالای ۱۰ میلیون تومان): این نوع ارسال با هر میزان وزنی به صورت رایگان برای کل کشور ارسال میگردد.

برای رهگیری  ارسال های پستی کلیک نمایید

تیپاکس : در این روش سفارشات تا  ساعت ۱۷ در همان روز پردازش شده و ارسال می شوند و بعد از این ساعت در فردای کار همان روز انجام میشود. زمان تقریبی سفارش بر اساس محدوده جغرافیایی بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت است ،هزینه این نوع سفارش بسته به وزن و مقصد سفارش متغیر بوده وبه صورت پسکرایه میباشد .برای پیگیری  سفارشات از طریق تیپاکس می تواندی کد رهگیری خود را در لینک زیر درج نموده و از وضعیت کالای خود مطلع شوید.

کد رهگیری تیپاکس برای شما پیامک شده و همچنین در پنل کاربری شما در بخش سفارشات میتوانید مشاهده کنید

برای رهگیری تیپاکس کلیک کنید